Wirtualny sekretariat – dlaczego warto skorzystać z tej usługi?

Wirtualny sekretariat to optymalne rozwiązanie dla wielu firm. Przede wszystkim dla tych, którzy faktycznie potrzebują kogoś, kto na bieżąco będzie obsługiwać telefony i inne wiadomości od klientów. Z drugiej jednak strony – nie każdą firmę od razu stać na to, aby stworzyć miejsce pracy dla kogoś, kto zajmowałby się obsługą klienta oraz drobnymi pracami biurowymi. Tym samym, usługa wirtualnego sekretariatu to naprawdę strzał w dziesiątkę, także ze względów finansowych. Dlaczego warto skorzystać z usługi wirtualnego sekretariatu? 

Niestety, bardzo łatwo jest przegapić ważne zapytanie od klienta 

W praktyce okazuje się, że można naprawdę wiele stracić w momencie, kiedy nie do końca dobrze obsługuje się swój własny sekretariat w firmie. Wielokrotnie zdarza się, że ważni klienci kierują swoje kroki do firmy konkurencyjnej tylko dlatego, że tam po prostu był ktoś, kto odebrał telefon czy odpowiedział na czas na wiadomość email. Możliwość skorzystania z wirtualnego sekretariatu pozwala niemalże całkowicie wyeliminować ten problem. Nie trzeba się martwić o to, że potencjalny klient będzie chciał zadzwonić właśnie wtedy, kiedy na chwile będziemy musieli opuścić biuro czy też, kiedy będziemy w trakcie spotkania. Zawsze  ktoś będzie w stanie go obsłużyć i poinformować o ofercie. 

Wirtualny sekretariat – dlaczego warto skorzystać z usługi z perspektywy cięcia kosztów w firmie

Usługa wirtualnego sekretariatu, jaka jest dostępna na stronie https://www.brella.pl/wirtualny-sekretariat/ jest tak naprawdę odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców. Bardzo dokładnie zostaje określone, na jakie usługi można liczyć w ramach wirtualnego sekretariatu, a także, dlaczego jest to rozwiązanie znacznie korzystniejsze finansowo od zatrudnienia osoby do biura, która zajmowałaby się kontaktami z klientami. 

  • Nie każda firma ma swoją fizyczną lokalizację. Z tego też względu dla wielu przedsiębiorców zatrudnianie dodatkowej osoby w ogóle mija się z celem albo też stanowi zbyt wysoki koszt. Warto także zwrócić uwagę na fakt, że specjalnej asystentce czy też sekretarce trzeba będzie zaproponować stosowne wynagrodzenie, a także ponieść koszty związane z zatrudnieniem takiej osoby w postaci składek ZUS oraz kwestii podatkowych. Konieczne jest też prowadzenie całej dokumentacji związanej z zatrudnieniem. 
  • Zatrudniona przez nas sekretarka potrzebuje też dobrze zorganizowanego miejsca pracy, a więc wydzielonego stanowiska oraz sprzętu komputerowego i telefonicznego. 
  • W przypadku zatrudnienia sekretarki – zazwyczaj konieczne jest zaoferowanie takiej osoby pełnego wymiaru godzin w postaci etatu. W przypadku skorzystania z wirtualnego sekretariatu – płaci się tylko i wyłącznie za konkretne, przepracowane przez specjalistę godziny. Pozwala to na znaczne ograniczenie wydatków. 

Wysoka jakość obsługi klienta 

Co istotne, decydując się na usługę wirtualnego sekretariatu o nic nie trzeba się martwić. Ma się bowiem gwarancję tego, że obsługą klienta zajmą się osoby o odpowiednim wykształceniu i kwalifikacjach. Takie, które mają podejście do klienta i ugruntowaną wiedzę o tym, w jaki sposób prowadzić rozmowy biznesowe. Otrzymujemy więc wysoki poziom obsługi, nie musimy przeszkalać nowej osoby ani martwić się o jej wdrożenie. 

Wirtualny sekretariat – dlaczego warto zrobić to dla swojej firmy? 

Korzystając z usługi wirtualnego sekretariatu otrzymujemy dedykowany numer stacjonarny. Istnieje także możliwość ustawienie przekierowania numerów z dotychczasowych, którymi posługuje się firma. Można indywidualnie ustalić godziny, jakie mają zostać objęte usługą. Nie ma żadnego limitu związanego z ilością połączeń, jaka może być obsłużona w ramach usługi- wszyscy klienci zostaną obsłużeni nawet w sytuacji, kiedy dzwoniliby przez cały dzień. Wirtualny sekretariat to także usługi związane z prezentacją oferty firmy potencjalnym klientom, a także udzielanie na bieżąco odpowiedzi na proste pytania zadawane przez petentów. Można także liczyć na obsługę kalendarza, odbieranie korespondencji mailowej, a także dodawanie zdarzeń do specjalnego, dedykowanego systemu CRM.