Już od wielu lat jedną z najskuteczniejszych form reklamy (jeśli chodzi o działalność firmy) są gadżety reklamowe. Do tego są one dostępne praktycznie dla każdego – bez względu na profil działania. Jednymi z najpopularniejszych gadżetów są smycze.
Smycze reklamowe
Z takiej formy reklamy skorzystać może zarówno firma będąca niewielką działalnością gospodarczą, jak i duża korporacja. Biorąc pod uwagę to, że obecnie konkurencja w wielu branżach jest ogromna, skuteczne reklamowanie swoich usług jest zawsze podstawą działania (np. jeśli chodzi o zdobywanie nowych klientów). Skuteczność gadżetów reklamowych, takich jak na przykład opisywane tu smycze (ale też długopisów, kubków czy pendrive’ów) opiera się na tym, że są one proste, niezbyt kosztowne, a bardzo praktyczne w życiu codziennym. Na otrzymywanych smyczach można przywiesić klucze, zawiesić swój identyfikator w pracy, a czasem nawet telefon. Kiedy zaś zostaną na nich nadrukowane dane konkretnej firmy, to będą one od razu rzucać się w oczy (szczególnie wtedy, kiedy wykorzysta się wyraźne kolory). Dzięki nim użytkownicy (a nawet osoby postronne) zapamiętają logo i kolory, które są charakterystyczne dla danej firmy albo produktu.
Reklama, która zapada w pamięć
Producenci smyczy reklamowych zawsze powinni starać się, by były one naprawdę wysokiej jakości pod względem: kolorystyki, jakości nadruku, a także materiału, z którego zostały wykonane. Dzięki temu obdarowywane nimi osoby (nawet jeżeli nie otrzymają za ich pośrednictwem dokładnych informacji dotyczących oferty firmy), to i tak utrwalą sobie w podświadomości pozytywny obraz danego przedsiębiorstwa. Rozdawanie takich darmowych upominków jak największej ilości osób sprawia, że większość z nich pozna, a później zapamięta daną firmę. W bardzo wysokim stopniu zwiększa to prawdopodobieństwo, że w niedalekiej przyszłości staną się jej nowymi klientami. Trzeba tutaj także zaznaczyć, że smycze reklamowe nie są drogie (własne logo firma może nanieść na nie przy niewielkim nakładzie finansowym), a pozwalają na to, by marka była obecna w życiu klienta każdego dnia. Smycze są bowiem użyteczne w biurze, ale też na targach, konferencjach i szkoleniach, gdzie przyciągają uwagę jeszcze większej ilości osób.
Smycze z nadrukiem
Tego rodzaju gadżety są przydatne zawsze wtedy, kiedy nie chce się zgubić kluczy czy plakietki z imieniem. Pomagają one też w nadaniu profesjonalnego znaczenia pracownikom podlegającym identyfikacji w pracy, ale także tym ludziom, którzy biorą udział w targach, konferencjach i innych firmowych eventach. Na końcu smyczy znajduje się zawsze tzw. karabińczyk, który zapewnia solidność połączenia jej elementów. Natomiast jeśli chodzi o materiały wykonania takich gadżetów, to najczęściej robi się je z taśmy poliestrowej, która jest wygodnie elastyczna, a zarazem niezwykle trwała. Obecnie rozwinięta technologia pozwala na to, by przy pomocy techniki sublimacji uzyskać idealne odwzorowania: nazwy, logo, a nawet danych kontaktowych (np. maila) przedsiębiorstwa. Smycze z nadrukiem mogą być barwione jedno- i dwustronnie albo barwione z kodem QR.
Za warstwę merytoryczną artykułu odpowiada redakcja Bewu.pl.
Co ciekawe, nawet tradycyjne formy reklamy nadal się dobrze sprawdzają w promowaniu swojej firmy